رسانه های اجتماعی برای کارآفرینی اجتماعیپرینت خبر

این روز ها همه از رسانه های اجتماعی استفاده میکند اما برخی افراد از آن بهره بیشتری میبرند .کارآفرینان اجتماعی به خصوص مزایای گسترده تری  از مخاطبان ودسترسی و ... در گسترش اخبار برای نتایج بهتر و طرح با دوام تر استفاده میکنند.

کارآفرین اجتماعی دقیقا به چه معنی است؟

ازاصطلاح" کارافرین " به این دلیل استفاده شده است که به جای فقط یک عمل کوچک این افراد در واقع شرکت هایی کامل میسازند که هدف آن تغییر جامعه است.

در ادامه بررسی می کنیم که رسانه های اجتماعی چگونه به یک ابزار قدرتمند برای کارافرینان تبدل شده است:

.1ارتباطات : یک ابزار قدرتمند است. رسانه ی اجتماعی در هسته خود یک واسطه برای مکالمه است که مردم ، برند ها و شرکت ها را قادر به تعامل معنی دار، شخصی ومفید  با مخاطبان هدف میسازد.

آنها از رسا نه های اجتماعی برای اهداف مختلفی از جمله : بالا بردن سطح آگاهی یا اعطای قدرت به مخاطبان برای تغییر و شرکت  کردن برای ایجاد یک تفاوت در تلاش های خود استفاده میکنند.

.2مقرون به صرفه بودن: رسانه های اجتماعی یک ابزار کم هزینه است که مردم را قادر به برقراری ارتباط  با مخاطبان انبوه میسازد.

کارآفرینان بر روی شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک اینستاگرام و تویتر تصاویر خودشان یا کارکنانشان در حال عمل را به اشتراک میگذارند برای ارتباط با مخاطبان خود ونشان دادن  آنچه که انها در این زمینه انجام میدهند.

.3تعادل عمل : یکی از چالش ها حفظ تعادل بین برقراری ارتباط میان آرمان خود و فعالیت خود است.اگر آنها در مورد آرمان خود بیش از حد صحبت میکنند نگاه کنید آنچه انجام میدهند زیاد نیست و اگر در مورد فعالیت خود زیاد صحبت میکنند تلاش خود را در این زمینه از دست میدهند.

رسانه های اجتماعی در حال حاضر یک ابزار ضروری برای هر کسب و کار است حتی اگر آن کسب و کار در تغییر جامعه است.

 


تاریخ ایجاد : شنبه - 25 مهر 1394

facebooktwitterfacebook

نظر ثبت شده ای یافت نشد. اولین نفر باشید که به این پست نظر می دهید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد . بخش های مورد نیاز علامت گذاری شده اند . *