4 تکنولوژی بازاریابی برای کارآفرینانپرینت خبر

به گزارش Hoovers بسیاری از شرکت ها سرمایه گذاری های بازاریابی خود را گسترش می دهند و از راه حل های متفاوتی برای حفظ یک مشتری کمک می گیرند.  ممکن است به عنوان یک کارآفرین نوپا یا مالک یک کسب و کار کوچک برای سرمایه گذاری های گرانقیمت مردد باشید ،  به ویژه اگر  با یک سرمایه محدود کار کنید. شکست در پذیرش تکنولوژی می تواند کسب و کار شما را به زیان آشکاری در بازار دچار کند.  خوشبختانه ابزارهای ارزانی وجود دارند که می توانند برای کمک به استراتژی های بازاریابی و رقابت شما با سازمان های بزرگ کمک کنند. در ادامه 4 تکنولوژی بازاریابی ارزان قیمت که کارآفرینان و صاحبان کسب و کار های کوچک می توانند از آنها منتفع شوند  معرفی شده اند.

1)بازاریابی ایمیلی

مطالعات داده اند که بازاریابی ایمیلی موثرترین راه برای دستیابی به مشتریان و نگهداری  آنان است. در حقیقت ایمیل در مقایسه با رسانه ای اجتماعی، راه اثربخش تری برای دستیابی به مشتریان باقی مانده است. بازاریابی ایمیلی به راه اندازی موفقیت آمیز کمپین کاربران کمک می کند.

2)شبکه های اجتماعی

بعد از ایمیل شبکه های اجتماعی اثربخش هستند. استفاده همزمان از چندین شبکه های اجتماعی مختلف برای برقراری ارتباط با مشتریان فعلی و بالقوه یک فرصت است. به این معنی که شما می دانید چطور بدون صرف وقت با ورود به سیستم با تعداد افراد زیادی ارتباط برقرار کنید.

برای شبکه های اجتماعی، ابزار مقرون به صرفه مدیریت شبکه های اجتماعی وجود دارند که شما می توانید همه را در یک نگاه در واقع از کانال شبکه اجتماعی ببینید. گردش کار را بهبود دهید ، با هواداران در شبکه های مختلف تعامل بهتری داشته باشد  و بر نکات کلیدی لازم نظارت کنید.

3)مدیریت ارتباط با مشتری

آیا شما هنوز از ورد و اکسل برای ذخیره اطلاعات تماس ها استفاده می کنید؟ برای مدیریت ارتباط با مشتری فناوری هایی مانند  Microsoft Dynamics NetSuite, Salesforce, and Zoho ابزارهایی  هستند که  می تواند برای سازماندهی اطلاعات مشتریان موجود و همچنین مشتریان بالقوه به شما کمک می کند.

4)طراحی سایت یا سیستم مدیریت محتوا به صورت ارزان

شما برای طراحی وب سایت، مجبور به هزینه کردن و استخدام یک طراح وب نیستید. بلکه می توانید مدیریت و کنترل محتوای وب سایت را با استفاده از نرم افزارهای قالب آماده مانند Drupal , Joomla یا Word press  انجام دهید. این نرم افزارها شاید هزینه های طراحی توسط برنامه نویسان را  تا 10 برابر کاهش دهد. ارزانی و آسانی استفاده از پلت فرم ها،  کاربران را قادر می کند که بتوانند بدون نیاز به داشتن مهارت های پیچیده مطالب سایت را ویرایش کنند.

سرمایه گذاری در تکنولوژی های جدید می تواند دردسر ساز باشد. هرچند به عنوان یک کارآفرین یا مالک یک کسب و کار ، درک مزیت های تکنولوژی های بازاریابی و استفاده از آنها به شما کمک می کند که در دنیای رقابت باقی مانده  و کارایی کسب و کار خود را بهبود داده و کسب و کار شما توسعه یابد.

منبع: Hoovers.com


تاریخ ایجاد : یکشنبه - 15 شهریور 1394

facebooktwitterfacebook

نظر ثبت شده ای یافت نشد. اولین نفر باشید که به این پست نظر می دهید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد . بخش های مورد نیاز علامت گذاری شده اند . *